Learning & Development
Learning & Development op maat
Vanaf dag één investeren wij in training en coaching van onze medewerkers. Ontwikkeling maakt mensen niet alleen steeds beter in hun vak, maar houdt ze ook gemotiveerd. Zien dat je vooruitgaat geeft een goed gevoel.
Bovendien ervaren medewerkers steeds meer werkplezier, omdat ze zichzelf beter kennen en het werk minder moeite kost. Dat merken jouw gasten ook, en zo leidt ontwikkeling tot blije bezoekers, betere mond-tot-mondreclame en hogere omzet.
Met het 3V-model naar service excellence
We gebruiken het 3V-model om medewerkers naar service excellence te trainen. Dit model gaat over drie waarden: verbinden, vertrouwen en verrijken. Elke waarde is opgebouwd uit competenties die medewerkers nodig hebben om geweldige service te kunnen verlenen. Met onze training en coaching ontwikkelen onze talenten deze competenties tot in de puntjes.
Leren en ontwikkelen in jouw organisatie
Onze succesvolle ontwikkelingsmethode ook voor jouw vaste medewerkers inzetten? Natuurlijk kan dat! We richten een online leerplatform in, speciaal voor jouw organisatie, en begeleiden je bij elke stap op weg naar excellente service.
1
Service Excellence Scan
We brengen in kaart hoe je ervoor staat en wat je nodig hebt. De scan is gebaseerd op NEN-certificering voor service excellence.
2
Advies
Op basis van de scan stellen we een plan van aanpak voor om zo snel mogelijk zoveel mogelijk winst te boeken.
3
Leerplatform op maat
We richten een leerplatform voor jouw organisatie in, waarin we op het juiste moment de juiste modules aanbieden. Zo trainen we iedereen naar service excellence.
4
Vergelijken en bijsturen
Wij blijven betrokken en gaan regelmatig met je in gesprek: wat gaat goed, wat kan beter? Bovendien krijg je elk jaar van ons een rapport waarin we jouw voortgang vergelijken met die van anderen uit jouw branche. Zo zie je direct waar je staat.
Kennisbank
3 voordelen voor jouw organisatie van Recruitment via The Hospitalitist!
Gemiddelde leestijd: 4 minutenGeschreven door Pepijn Kooiman The Hospitalitist werkt op een echt andere manier qua recruitment. Wat zijn de...
Zachte landing als succesfactor!
Leestijd: 6 minutenGeschreven door Nathalie Calori De eerste 90 dagen bij een organisatie zijn cruciaal voor een succesvolle start met een nieuwe...
Verbinding als key naar loyaliteit
Leestijd: 6 minutenGeschreven door Helma Loomans We merken allemaal dat de manier waarop er met ons als klanten of gasten wordt omgegaan bepalend is...
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact op.
Heb je een snelle vraag over werken bij The Hospitalitist of een vacature? Stuur gerust een appje naar 06-461 468 66