A’dam Lookout

“Bright Cookies, zo noemen wij de talenten van The Hospitalitist”

De A’DAM Toren is de thuisbasis van exclusieve restaurants, evenementenlocaties en clubs met panoramisch uitzicht. De A’DAM Lookout is een van de topattracties van de toren. Al schommelend op het dak van de toren heb je waanzinnig uitzicht over onze hoofdstad.
Een jaar voor de opening van de A’DAM Toren werden wij als human capital partner gevraagd om sterke teams te bouwen voor onder meer de A’DAM Lookout. Wij verzorgen de selectie, instroom en doorstroom van talenten en zijn nog elke dag betrokken bij de operatie.

De highlights

2016

Het gewaardeerde partnerschap tussen de A’DAM Lookout en The Hospitalitist gaat jaren terug.

45

Het team van 45 talenten is exclusief samengesteld voor de A’DAM Toren

5

Door onze talenten breed op te leiden, zijn ze ook breed inzetbaar binnen vijf verschillende functies in de A’DAM Toren.

Onze partner over de samenwerking

“De Toren is net een strandtent: bij mooi weer, in de vakanties en met feestdagen is het een drukte van jewelste, maar als het regent kan het rustig zijn”, vertelt Ralf Salden, Manager of Operations bij A’DAM Lookout.”
“De planning is dan ook een flinke taak, en die laten wij aan The Hospitalitist over. De Squad Lead doet dat in overleg met ons. Zij is ook werkzaam op de vloer als leidinggevende, dat vinden wij belangrijk. Hierdoor kent ze de medewerkers goed en weet ze precies wat er speelt.”
“De talentenpool is speciaal voor ons samengesteld. Wij hebben 12 vaste medewerkers en 14 shifts. We vullen het rooster aan met 45 talenten van The Hospitalitist. Die mix houdt het scherp. De talenten kunnen veel leren van de vaste krachten en de vaste mensen krijgen de frisse, groene energie mee van de talenten.”
“Bright cookies, zo noemen wij de talenten weleens. Het zijn veelal studenten die het werk als bijbaan zien. Ze zijn goed opgevoed, met normen, waarden en sociale vaardigheden. Dat iemand nog nooit achter een kassa heeft gestaan is niet erg, dat kun je leren. Maar behulpzaam zijn, vriendelijk groeten, gastvrij zijn, dat moet in je zitten.”
“Wat ik het meest waardeer aan de samenwerking is de betrokkenheid. Ik kan op elk moment mijn zorgen delen. Het contact is goed en er is oprechte interesse in het reilen en zeilen in de toren. The Hospitalitist denkt mee en staat altijd klaar om te helpen.”