Menu

“Wij zoeken kwaliteit, want de mensen zijn het gezicht van onze merken”

Al sinds 2016 mogen wij jaarlijks voor Heineken een team van 50 talenten selecteren die merken als Desperados, Brand of Affligem een boost geven. ‘Merkactivatie’ noemen we dat. Ze staan bijvoorbeeld achter een branded bar op festivals en evenementen als Lowlands, North Sea Jazz en Formule 1 om mensen enthousiast te maken over hun merk.

Wij zorgen dat voor elke merkactivatie de juiste mensen klaarstaan. We selecteren passende profielen bij de merken en verzorgen alles wat verder nodig is, van planning, logistiek en accreditatie tot overnachting met een lekker ontbijtje. Ook sturen we de teams aan, onderhouden we contact met stakeholders en zorgen samen voor een optimale gastbeleving.

De highlights

2016

Al zes mooie jaren hebben Heineken en The Hospitalitist in een gewaardeerd partnerschap.

50

Maar liefst 50 talenten zetten zich in voor merkactivatie. Bij de werving & selectie wordt echt gekeken wie bij welk merk past.

10

We verzorgen training, planning, rooster, logistiek, accreditatie en overnachting. Allemaal leuk, maar de glimlach van onze talenten maakt de 10.

Onze partner over de samenwerking

“Wij zoeken kwaliteit, want de mensen die The Hospitalitist levert zijn het gezicht van onze merken.” Aan het woord is Jos Groffen, Brand Activation Manager bij Heineken.

“In de vijf jaar dat we samenwerken, hebben we nog nooit een klacht gehad over een medewerker. Die kwaliteit is heel fijn. Als ik mensen verantwoordelijkheid geef, pakken ze die ook. Het kan hard werken zijn op festivals, en dat doet iedereen gewoon zonder te klagen.”

“Wat ik het meest waardeer? Dat dingen gewoon gefixt worden. In alle jaren heb ik nog nooit ‘nee’ gehoord. Ik hoef maar een vraag te stellen over accommodatie voor de crew en ik weet dat het wordt opgepakt. Dat scheelt, dan hoef ik daar geen tijd meer aan te besteden.”